zondag 27 december 2015

Verven.

Tussen alle familie bezoekjes en eetfestijnen ben ik toch nog aan klussen toe gekomen. Zaterdag was het mooi weer, dus heb ik de buitenkant bijgewerkt. De planken waren hier en daar beschadigd van het stapelen, dus het was echt nodig dat dit gefixt werd. Maar de afgelopen tijd was het weer in het weekend redelijk dramatisch. We hadden gelukkig nog een klekske verf in de goede kleur, dus dat kwam goed uit. En het bleek precies genoeg te zijn.


Alle kanten gedaan. Gelukkig hadden de bouwvakkers de goede 
planken helemaal boven gebruikt, zodat ik gewoon de ladder kon 
gebruiken. Anders had ik wel hulp nodig gehad om die steiger 
rond het huis te duwen.

Je ziet de plekken wel. Maar alles moet toch nog een keertje gebeuren.

Van achter de boomgaard (goed kijken, haha)

Het was mooi weer, ook nog 5 kWh opgewekt, da's best veel 
voor een decemberdag.

De voorkant is het slechtst. Hier zitten ook veel vreemde plekken 
op het hout, volgens mij is het hars. Dat moet ik er een keertje 
afsteken. Maar gelukkig was het hout daar niet kaal.

2 opmerkingen: