zaterdag 2 januari 2016

Oud en nieuw.

We hebben niet stil gezeten. We hebben een paar lampen gehaald, bij de Ikea (waar anders). En ik heb eindelijk eens een standaard gemaakt voor de nieuwe brievenbus die er al een maand of wat ligt. Verder ben in begonnen aan de deur in de meterkast.

Ik heb een vreemd fenomeen met de zonnepanelen en iemand 
suggereerde dat ze in de schaduw liggen. Dit is de schaduw 
van de buurman, dus daar kan het zeker niet aan liggen.

De deathstar hangt in de keuken.

Een andere bolvormige lamp in de kamer. Even tijdelijk, want telkens 
een paar tafellampen aan doen werd vervelend.

Een standaard gemaakt voor de brievenbus.

En de brievenbus er op. Nu nog in de grond zetten.

Ik heb Gerard van Monique's Bikeshop gevraagd om een plaat 
te lassen waar het fonteintje op de WC boven aan kan hangen. 
Deze zorgt er voor dat het fonteintje een deel in de muur 
verzonken kan worden en daar winnen we een stuk ruimte 
mee. Het lassen was zo gepiept, nu nog inbouwen. 

Kozijn maken voor in de meterkast.

En plaatsen. Bob helpt mee. Voornamelijk door mijn veters 
aan te vallen.

Deur even passen. Bob inspecteert het werk.

5 opmerkingen:

  1. En wij maar denken, er gebeurt niks daar in Reusel. hahahaha, lekker gefopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet er wel nog bij schrijven wat het allemaal is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, ik zie een hanglamp, een deurkozijn met een deur voor de meterkast, een nieuwe brievenbus. Maar dat ijzeren plaatje met die twee erop gelaste tapeinden....??En op de buitengevel, zie ik daar rode planken..? En wat zie ik om de slaapkamerraam aan de voorkant..??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat jij allemaal ziet weet ik niet :) Is het zo duidelijker?

      Verwijderen
    2. hahaahahha hij ziet spoken,
      Aan het raam hangen rolgordijnen, hahahaha

      Verwijderen