zondag 13 december 2015

Tegels zagen.

Vandaag heb ik de tegels gezaagd die nodig zijn in het washok. En meteen ook de randen afgekit enzo. Daarna heb ik ook nog steenstrips gezaagd die nog op de badkamer moeten komen. Tsja, het was overdag licht he, dus daar moet ik dan gebruik van maken. Het lijmen kan ook wel een keer 's avonds. En omdat het weer niet echt mee werkte, kon ik niet schilderen.


Beton is droog. En de randisolatie heb ik afgesneden.

Kimpasta + kimband. Zo zou het waterdicht moeten zijn.

De tegels even gepast. Het past. Komende week maar even vastlijmen.

De kast op de badkamer hebben we tijdelijk ingeruimd. Een 
oude Ikea kast met wat opberg dozen. Het ziet er al meteen 
wat meer af uit.

Kerstversiering is inmiddels gevonden. Maar we hebben schijnbaar vrijwel alle kerstballen weggedaan want we hebben alleen nog verlichting over. En een oude kerststal. Ieks.

2 opmerkingen:

  1. Heb je nog meer kerstverlichting. En ik heb al zoveel van jullie. Maar ballen heb ik niet van jullie. Zoiets moet je niet weggooien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hebben we mooi het excuus om nieuw te kopen.

    BeantwoordenVerwijderen