maandag 7 december 2015

WC en deurmat.

Na het gezellige sinterklaas feest had ik niet zo'n zin om te klussen. Dus we zijn zaterdag gaan shoppen voor een deurmat. Die had ik eigenlijk gevraagd voor de surprise, maar helaas niet gekregen. Gelukkig wel andere leuke dingetjes. Bij van Cranenbroek zagen we een mat die we wel leuk vonden. Hij moest eigenlijk 80x50cm zijn, maar deze was 75x25cm. Als we die 2x doen, komen we maar een klein stukje te kort. Dus een leuke combinatie gemaakt en voor de deur gelegd. Maandag kwam de bediening van de WC binnen. Ik had gehoopt deze nog voor het feest te hebben, maar helaas. Dus die zit er nu ook op.


Deurmat. De ruimte heb ik opgevuld met stukjes vloerdeel.

De binnenkant van het inbouwreservoir. Hier moest ik ook 
een en ander verbouwen en afkitten.

Bijna klaar, alles aangesloten alleen de afdekplaat moet er nog op.

Klaar.

Lekker vlak tegen de muur.

Hij spiegelt wel erg. Anouk vind het niet zo mooi. Misschien plakken 
we er nog een matte folie op tegen het spiegelen.

3 opmerkingen: