dinsdag 11 september 2018

Verder met de wanden van de garage.

Nu ik een weekje vrij heb, kan ik mooi aan de garage werken. De hele dag werken schiet tenminste op. Zo heb ik aan de voorkant de bovenkant dicht gemaakt en aan de zijkant een wandje geplaatst. Die laatste is nog niet helemaal af, maar wel voor een groot gedeelte. De rails van de garagedeur zitten op hun plek, dus binnenkort de deur maar eens er in hangen.


Rails van de garagedeur geplaatst.

De bovenkant van de wand is dicht, er moeten alleen nog plankjes op.

De overige onderdelen van de garagedeur liggen bij mijn ouders. Het
zou wel handig zijn als de deur er in zou zitten, het waait nu wel erg
door in de garage.

Netjes dicht. Nu nog isolatie en een plaat er voor zodat het ook warm
blijft in de garage.

Puzzelen met hout, wat wordt dit nou?

Ondertussen ook de zijkant dicht gemaakt.

Aan de buitenkant nog niet af.

Omdat het dak waterdicht is, maar een paar TL-balken opgehangen
zodat we 's avonds wat licht hebben. Het wordt weer donkerder he?

Hier was de puzzel voor. Deze rode balk heb ik van het huis hergebruikt
en hij moet wel precies goed zitten zodat de planken netjes aansluiten. 
\

Dit stukje moet er nog boven op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten