zaterdag 15 september 2018

Verder werken aan de garage.

Na een dagje rust, ben ik weer begonnen aan de garage, er moet nog genoeg gebeuren. Alleen is het hout op, schroeven zijn ook op en ik heb een zaagmachine nodig. Vandaag ben ik hout gaan halen, maar de maat die ik moest hebben was alleen op bestelling leverbaar. Over 4 dagen. Dan alleen maar schroeven mee genomen. Het tuinhout wat aan de buitenkant komt (dat groene geïmpregneerde spul) is ook bijna op, dus dat moet ook bijbesteld worden. Dan maar bezig gegaan met het veranderen van de ramen. Nu het kozijn van de deur er in zat, vond ik de ramen wat te laag, dus die heb ik omhoog geduwd. Het klinkt simpel, maar het was toch nog een hele toer.


Maar de ramen hoger vonden we wel mooier staan, dus het was de moeite waard.

Binnen nog extra wandjes gemaakt, nu is vrijwel de hele zijkant dicht, op
het stukje onder de ramen na.

Veel mooier zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten