woensdag 9 september 2015

Boven slapen.

Vandaag hebben we de slaapkamer in gebruik genomen. Nee, niet op die manier! We hebben het bed er neer gezet en voor het eerst daar geslapen. Zonder gordijnen was dat nog best een uitdaging met die lantaarm zo dichtbij op straat. Die dingen geven nogal wat licht zeg.

Ik heb ook een slot en een klink gemaakt op de deur boven en ben verder gegaan met de wastafel. Ik heb de kommen vastgekit en de afvoer gemaakt. En ik heb de eerste kraan er op gezet. Maar ik kon deze niet aansluiten omdat ik weer eens niet het goede verloopje had. Dus vanavond maar weer naar de bouwmarkt.

Vandaag foto's gemaakt met de Canon EOS-M, deze heeft een SD-kaart die ik wel kan inlezen op de laptop.

Het vloertje ligt er in.

En het bed staat er.

De kommen vastgekit. Vanavond even kijken of het netjes gelukt is.

Kraan gemonteerd


Hij staat er schuin op, dat is de bedoeling.

De afvoer.

Ik heb wel een probleempje met de waskom, niet al het water loopt 
weg, er blijft een klein beetje staan. Dat komt waarschijnlijk doordat 
de afvoer niet helemaal vlak met de schaal loopt, er zit daar een 
opstaand randje van 1 a 2 mm. Eens kijken hoe ik dat ga fixen.

2 opmerkingen:

  1. Als je een gordijnrails hebt, heb ik nog wel een gordijn voor de slk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We hebben al wat tegen de raam geplakt. Gordijnen werken niet echt omdat de ramen schuin zijn aan de bovenkant.

    BeantwoordenVerwijderen