maandag 7 september 2015

Het weekend is weer voorbij. Vooral deuren gemaakt.

Dit weekend stond vooral in het teken van de verjaardagen van mijn broer en van Anouk's oom. Dus er is niet heel veel gedaan in huis. Ik heb de deur in de WC beneden gemaakt en ben begonnen met de vloer op de kleine slaapkamer en de overloop. Deze vloer moet af, want we zijn het een beetje beu om beneden te slapen. Maar het maken van de vloer houdt ook in het maken van de ondervloer. En dit is een dubbele laag van fermacell platen. Zwaar en onhandig (en breken zomaar). En elk hoekje moet je dus 2x figuurzagen. En daarna nog een keertje uit het parket. Boven komt hetzelfde parket als beneden, want er was nog genoeg over.

Gelukkig heb ik het meeste figuurzaagwerk af, dus nu kan ik meters maken. Maar voor de rest is het ook weer, onderplaten leggen van dempend materiaal, daar overheen een fermacell plaat. Dan nog een fermacell plaat, deze vastlijmen en schroeven op de onderliggende fermacell plaat (maar niet er doorheen). En dan het parket. Maar ik denk wel klaar te zijn voordat we warm water hebben, want daarover hebben we ook nog steeds niks gehoord. Moet toch weer eens bellen hoe het ermee staat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten