woensdag 16 september 2015

Overloop.

Vandaag heb ik de vloer op de overloop gemaakt. Langzaam maar zeker worden de klusjes afgetikt. Niet dat ik een lijst heb, maar het huis wordt steeds completer. Niet dat ik kan uitrusten hoor, er is nog genoeg te doen. Het is wel een heel ander gezicht als je de trap op loopt. Nu nog het kraken (laten) verhelpen.

De deur in de kelderkast. Ik moet alleen nog een klink halen. En
de wanden maken. En een lampje maken. En de vloer ophogen.
En de fundering waterdicht maken. Zat te doen dus.

Rebel voelt zich steeds meer thuis. De rest ook hoor.

De overloop.

Van de andere kant. Ik hoop nog ooit de planken door te leggen in 
de grote slaapkamer. Er zijn nog ongeveer 20 hele planken over. Het 
is ongeveer 10m2, helaas is dat niet genoeg voor de hele slaapkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten