maandag 21 september 2015

Het bad staat.

Vandaag kregen we de bouten om de pootjes aan het bad te bevestigen via de mail. Ik heb het bad gesteld, dus we kunnen in bad. Dat zal Anouk fijn vinden. Alleen is er iets met de pootjes, de linkse kant van het bad staat 2cm lager dan de rechtse kant. Het is wel makkelijk met instappen, maar ik zou liever hebben dat het bad waterpas staat. Ook loopt het water niet helemaal weg. Ik zal morgen eens navragen hoe dit kan. Misschien moet ik de pootjes in een specifieke volgorde vastmaken. Alleen kon ik zo snel niet vinden waar het nou aan lag. Vreemd.

Meteen maar van de gelegenheid gebruikt gemaakt om te kitten en 
een beetje op te ruimen. Alles staat achter de camera hoor, haha. Alleen 
klote dat ik straks nog een keer de muur moet openmaken om de kraan 
goed aan te laten sluiten.

Leuk, die verchroomde afvoer.

Een gewone PVC afvoer onder het bad.

Best grote badkamer eigenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten