donderdag 24 september 2015

Het bad staat nu goed.

Na consultatie bij de verkoper heb ik het bad nu wel goed gekregen. Het staat waterpas en al het water loopt nu mooi weg. Er waren 2 soorten pootjes, lange en korte. Ik had de lange pootjes op de diagonaal zitten, maar die moesten aan de hoge kant. Verder nog een stuk gips gemaakt in de kelderkast en de spiegel op de badkamer opgehangen. Anouk heeft de kelder uitgezogen met onze nieuwe bouwstofzuiger. We voorzien dat we nog een aantal keer de kelder moeten leegzuigen voordat Finnhouse en Koenen in beweging komen, dus daarom maar zo'n stofzuiger gekocht. Was niet echt duur, 70 euro bij Coolblue.

3 opmerkingen:

  1. Is niet veel beweging meer bij jullie.
    Ik kijk en kijk, en zie niks nieuws meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tsja, telkens als ik iets wil gaan doen is er weer een verjaardag, of zijn we 6 jaar bij elkaar, of er is iets leuks op TV. of.... Ik moet echt weer eens aan de bak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 6 jaar, hoe hou je het vol hahaahahahah Grapje natuurlijk. Proficiat samen. Geen gebak????

    BeantwoordenVerwijderen