dinsdag 15 september 2015

Deuren.

Ik den weer bezig geweest met de deuren. Ik heb de deur in de kelderkast gemaakt. En overal de sloten er in. Vandaag ben ik bezig geweest met het kozijn voor de deur in de keuken. Dit wordt geen kant en klaar kozijn, want het gat in de muur is te smal daarvoor. Dus ik heb van een aantal planken iets proberen te maken. Maar ik moet nog even wat tekenen. De planken leken mooi recht, maar als je ze eenmaal tegen de muur zet blijken ze toch heel erg krom.

Ik heb ook gesproken met Jack Coolen. Er moet nog een thermostaat geplaatst worden, maar ik had nog niet helemaal helder welke ik wil. Ik wil natuurlijk weer een hightech gadget die ik ook via de telefoon kan bedienen. Maar alle slimme thermostaten die ik ken, kunnen onze ketel niet aansturen zodat hij ook kan koelen. Verwarmen is geen probleem, maar in de zomer wil ik wel kunnen koelen. Maar nu kwam ik een thermostaat tegen van notabene dezelfde fabrikant als de ketel. Hoe heb ik die over het hoofd kunnen zien. Misschien omdat ie pas sinds 10 september 2015 uit is. Precies op tijd dus. Hopelijk kan deze snel geleverd worden.

Deze thermostaat kun je ook aansluiten op de meterkast zodat hij ook het elektriciteitsverbruik kan meten en bijhouden. Hij kan overigens ook de ventilatie aansturen.

De straal van de kraan. Een beetje een waterval effect.

Het gat in de muur in de douche gerepareerd. Hopelijk krijg ik 
dat mooi weggewerkt.

Onze stofzuiger doet het. We moeten wel een slang kopen en nog wat 
klein spul. Bij elkaar kost het toch snel 350 euro.

De schoorsteen. Ik had het mooier gevonden als het recht was 
allemaal. Even navragen of het goede passtuk geleverd is.


2 opmerkingen:

  1. Mooie thermostaat heb je gevonden.
    Natuurlijk weer geen Windows Phone app voor te krijgen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, geen Windows Phone app. Maar je kan ook de website gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen