dinsdag 5 mei 2015

Bevrijdingsdag.

Bevrijdingsdag 2015 is een feestdag, dus ik kon weer aan het huis werken. Ik heb toch best wat gedaan. De wandjes in de WC beneden geplaatst, de wand in de woonkamer gezet en ventilatiebuizen geplaatst voor de WC boven. En een aantal dingen opnieuw gedaan omdat ik daar niet tevreden over was.

Hier moet de TV komen te hangen.

Bovenstaande foto is belangrijk, want je ziet er niks meer van.

WC beneden. Hoe de achterwand moet ligt even aan het type inbouwreservoir wat we krijgen.

De gipsplaat in de hoek was een hele uitdaging aangezien de meest linkse inbouwdoos maar liefst 3 aansluitingen heeft (van onder en van boven) en je er met je hand niet bij kan. Frank gaf me een goed idee (indirect), dus in plaats van de normale manier (eerst doos in de gipsplaat zetten, dan leidingen aansluiten en dan tegen de wand vastmaken), heb ik eerst de clipjes uit de dozen gehaald en met plakband vastgezet. Dan de leidingen aan de dozen gemaakt, dan de gipsplaat tegen de wand gezet en de doos van achter door de gipsplaat getrokken. dan hopen dat ik de clipjes nog terug vind. Van 5 van de 6 is dat gelukt. Dat laatste vind ik niet zo erg. 

De elektricien appte nog dat we een schakelaar in de gang vergeten 
waren. Dus dat heb ik ook even gefixt.

Ventilatie in de WC, door de wand dus.

En aangesloten op de verdeler in het plafond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten