zaterdag 30 mei 2015

Zwaluwstaarten.

Vrijdag is iemand van Bouwmaat mijn bestelling komen brengen. Ik had zwaluwstaartplaten gekocht voor in de badkamer en WC boven. Samen met 35 zakken beton en nog wat gipsplaten voor het plafond in de douche. Die zwaluwstaartplaten heeft onze voormalige buurman onder handen genomen. Maar met alleen een handzaag en een dremel viel er niet veel eer te behalen. Dus na een uur klooien zijn we wat anders gaan doen. Samen met mijn pa hebben we de WC dicht gemaakt. En 's avonds ben ik een haakseslijper gaan kopen bij de Gamma (met 20% korting!). Die maakte korte metten met de platen en binnen een uurtje had ik de vloer in de WC gemaakt. Nu nog beton storten.

Wanden in de WC klaar voor tegels.

Andere kant ook.

Zwaluwstaartplaten in de douche. We kunnen niet verder totdat de wand drain is aangesloten.

Buitenlamp aangesloten.

's Avonds spelen met de haakseslijper en lange sluitertijden.

Pas op he!

Hehe.

Resultaat. 

De buitenlamp gaat automatisch aan als het donker wordt.

3 opmerkingen: