zaterdag 9 mei 2015

Geduldig maken we voortgang.

De afgelopen week hebben we niet veel gepost, maar we hebben wel wat voortgang gemaakt. Vrijdag zijn we bij Jack Coolen geweest. Daar hebben we wat gekeuveld over kranen en baden. Maar ik heb ook spullen mee gekregen zodat ik verder kan. Zo heb ik een wand-drain gekregen om te passen. En leidingen voor het centrale stofzuigersysteem.

Zaterdag zijn de elektricien en mijn vader weer langs geweest. Ze hebben een oplossing gevonden voor de lampen in de slaapkamers en een hele hoop draden getrokken. Ondertussen heb ik een aantal wanden dicht gemaakt en de stofzuigerleiding gemaakt.



Begonnen aan het wandje op de WC boven.

Wandje naast de deur.

Stofzuigerleiding naar boven.

De keuken is opgeruimd.

Wanddozen gefixeerd in de wanden.

Balk voor de vliering gelegd.

En de leiding voor de stofzuiger.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten