maandag 25 mei 2015

Pinksteren...

Niemand weet meer waar het over gaat, maar we krijgen er wel een vrije dag voor. Ik klaag niet hoor, kan ik weer een extra dag werken. Vandaag heb ik de vloer op de vliering verder afgemaakt. Het enige wat nog moet is een strook aan de lage kant, maar daar moet ik eerst even over nadenken. En ik denk dat het wel handig is als de wanden in de douche er dan al staan, dus dat laat ik nog even. Ik heb ook de ladder verplaatst van de douche naar de slaapkamer, zodat de vloer boven de douche ook helemaal dicht kan.

En meteen ook een beetje opgeruimd.

Best een grote ruimte nog.

Uitsparing voor het raam. Jammer genoeg hebben we bij het ontwerp niet hard 
genoeg nagedacht. Maar dit werkt ook.

Vanuit een andere hoek.

Hier komt de omvormer voor de zonnepanelen te hangen.

Nog zo'n uitsparing boven de trap.

2 opmerkingen:

  1. Zijn jullie niet bang dat er zo spullen naar beneden vallen. Of mensen zoals jij of Anouk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een persoon kan er niet tussen. Spullen moeten dan maar wat van de rand af. Is wel zo mooi, staan ze ook niet meteen voor het raam.

    BeantwoordenVerwijderen