zondag 31 mei 2015

Weekend weer voorbij.

Het gaat snel, zo'n weekend. Vandaag hebben we opgeruimd omdat we hoog bezoek verwachten. Morgen komt Oscar van Finnhouse langs met 2 architecten die graag meer willen weten over het nieuwe bouwsysteem wat in ons huis toegepast is. Het zogenaamde paal-en-balk systeem is nieuw bij Finnhouse en ons huis is het 2de huis met deze bouwwijze in Nederland.

Verder heb ik nog wat kleine klusjes gedaan. Ik heb de ventilatiebuizen gefatsoeneerd en de ventilatie in de badkamer zelf aangelegd. En het frame voor de CV ketel in elkaar gezet, ingekort en op z'n plaats neer gezet. Volgens mij moet er nog wel een stuk van af, maar dat moet ik even met Jack Coolen overleggen.

Zaterdag heeft mijn vader nog leidingen gelegd voor de 5.1 speakerset.

Kikkerperspectief.

Ventilatie verdeler. Ik ben vergeten een foto te maken van hoe deze 
in het plafond zit. Misschien morgen.

Het frame op de plek.

Dit hield ik over. Weer een brandnieuw ding meteen moeten 
vermeubelen met de haakseslijper. Zonde...

Alle ventilatiebuizen.

Lijkt wel op een soort snelweg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten