vrijdag 15 mei 2015

Keuken opgehaald.

Gisteren hebben mijn vader, een vriend van hem en ik de keuken opgehaald in Waddinxveen. Ja, helemaal vanuit Waddinxveen. 's Morgens om 07:00 ging bij mij de wekker. Ik moest om 08:00 bij mijn ouders zijn, dus haasten. Om 10:00 waren we ter plaatse en rond een uur of 13:00 was de keuken gedemonteerd en stond hij in de verhuiswagen. Om 15:30 waren we weer bij mijn ouders en rond 16:30 stond de keuken in hun tuinhuisje. Ik had weliswaar ruimte gereserveerd in ons huis, maar het leek ons toch handiger om de keuken tijdelijk ergens anders te stallen. Zeker als je merkt hoevaak ik nu al met spullen aan het slepen ben omdat ze in de weg staan. Vlak voor vijf uur kon ik de verhuisbus weer afmelden bij de verhuurder, ruim op tijd dus.

Alles staat in het tuinhuisje. Plek zat.

's Avonds heb ik verder niets meer gedaan, even uitrusten van al dat gesleep en gereis. Er was wel een aardige film op de buis, dus lekker onderuitgezakt kijken. Heerlijk.

1 opmerking: