zaterdag 2 mei 2015

Weekend met de electrician, deel 4.

Vandaag weer een dag met de elektricien. Mijn vader heeft ook flink geholpen. Samen hebben we de bovenverdieping af gemaakt zodat de vloer dicht kan. Dat is gelukt. Nu moeten we alleen nog stroom brengen naar de lampen in alle kamers. Dat wordt nog een leuk uitzoekwerkje, want alles zit in het zicht.

's Avonds heb ik de vloer dicht gelegd, alleen de smeervloer in de WC en badkamer moet nog. Maar daarvoor moet ik eerst zwaluwstaartplaten en beton bestellen. En op de douche moet Jack Coolen eerst uitvogelen hoe de wand-drain geplaatst kan worden, want ik wil geen 12 cm ruimte in de douche opgeven (dat is de veilige manier). Volgens mij kan de drain vrijwel helemaal in de wand weggewerkt worden. We zullen zien.

Bij nameten kwamen we er achter dat de stopcontacten veel te dicht bij elkaar stonden, het 
fornuis paste er maar net tussen. Dus met wat kunst en vliegwerk hebben we dit aangepast.

Leidingen in het plafond in de badkamer.

De hal staat weer.

Vanuit de WC/washok.

Onze balzaal.

Moet toch eens dringend opruimen.

Deze 'dame' kijkt altijd heel verbaasd naar ons werk, lijkt wel.

1 opmerking:

  1. Je moet zeker opruimen anders breek je nog je nek voordat je er gewoond hebt. mama

    BeantwoordenVerwijderen