zaterdag 27 juni 2015

Elektra bijna af.

Vandaag was de elektricien er weer. We hebben bijna alle schakelaars en contactdozen aangebracht. De groepen waar geen losse draden uit de dozen steken hebben we ingeschakeld. We kunnen nu dus op een heel aantal stopcontacten gewoon apparaten aansluiten. Handig. Ik ben verder gegaan met de wanden en het nisje bij de douche. Ditmaal heb ik de wand op de WC boven dicht gemaakt met allemaal restjes die ik nog had. Daarna heb ik nog wat gespeeld met de tegels op de badkamer om een idee te krijgen hoe het er uit gaat zien.

De "storm" van afgelopen nacht heeft huisgehouden in Reusel. 
De tijdelijke regenpijp heeft het begeven. Oeps.

Keuken elektra af.

Hier ook. Netwerk ook aangesloten.

In de woonkamer ook af.

Een hele rits schakelaar op een rijtje.

Lichtpunt in de gang en leiding voor de  rookmelder gemaakt.

Van onderen.

Wandje in de WC. De groepen voor de wasmachine en droger doen 
het, dus heb ik er meteen de acculader op aangesloten.

Het nisje is af. Alleen nog aan elkaar lijmen.


We denken er over om de tegels uit verband te leggen.

De Yin-Yang past er ook best goed bij.


Steenstrips in het nisje bij het bad, even voor de looks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten