zondag 28 juni 2015

Koof in de keuken.

Vandaag heb ik eerst uitgeslapen tot 11:00. Daarna ben ik eerst een eindje gaan fietsen. Na de douche heb ik nog even de afwas gedaan. Toen dat klaar was, en het eten achter de kiezen, ben ik gaan klussen in ons huis. Vandaag stond de koof in de keuken op het programma. Het is nog niet helemaal af, maar ik ben een heel eind gekomen. En het stuk in de keukenwand wat al sinds een paar maanden een doorn in mijn oog was, heb ik dicht gemaakt. Morgen maar eens zien of alles netjes aan elkaar geplakt is.

Hier had ik een foutje gemaakt en al maanden zat er een groot gat in de muur. Dat is nu dicht.

Het koofje begint al vorm aan te nemen.

Mooie netwerk inbouwdoos he?

Koofje half af.

's Avonds mooie luchten. Avondrood-mooi weer aan boord. Het schijnt 
tropisch heet te worden de komende dagen.

1 opmerking: