zaterdag 13 juni 2015

Vloer tegels

Vrijdag hebben we de vloertegels voor de keuken en de hal besteld bij Jan van Erp. Het worden mooie grijze tegels van 80x40cm. Nu zijn we aan het twijfelen om dezelfde tegel ook in de badkamer te leggen, maar dan in 60x60cm en in het beige.

Vandaag is de elektricien weer geweest en heeft een hoop stopcontacten en schakelaars gemaakt. En de lampjes bij de trap, ben benieuwd hoe dat er 's avonds uit gaat zien. Ik heb de vloer in de badkamer dicht gelegd met de zwaluwstaartplaten. Ik dacht morgen het beton te storten, maar gelukkig bedacht ik me op tijd dat er eerst nog vloerverwarming gelegd moet worden. Dat zou toch wel een domper geweest zijn. Dan ga ik morgen maat beton storten in de WC.

Ik ontdekte vandaag ook dat de loodgieter ook nog de afvoer helemaal dicht gemaakt heeft. Super. En hij heeft een inbouw frame voor de WC beneden achter gelaten, dus die mag ik ook aanpassen en inpassen. Hopelijk hoeft er niet veel te gebeuren.

De afvoer in de keuken is dicht.

De regenpijp van binnen gezien. Stoort niet heel erg vind ik.

Van buiten.

De regenpijp volgt eerst de balk in het dak, buigt dan om 
naast de balk in het raam uit te komen.

Best mooi, dat zink. In ieder geval mooier dan PVC.

De vloer in de badkamer.

Rand dicht gemaakt voor het beton.

De afvoer van het bad komt door de vloer.

Van de andere kant.

Stopcontacten.

En meer stopcontacten.

Nog meer.

Nog meer, haha. Er zijn ook schakelaars, maar natuurlijk geen foto's van gemaakt.

Lampjes in de trap. Gaan automatisch aan als het te donker wordt.

Ik heb ook het beton naar boven gesjouwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten