woensdag 17 juni 2015

Trapgat.

Vandaag heb ik het trapgat wat onder de douche zit dicht gemaakt. Ik liep er al weken tegenaan te hikken, maar steeds vroeg ik me af hoe. Hoe maak ik dat mooi. Dus nu eindelijk een knoop door gehakt. Er komen schijnlogs die schuin omlaag lopen, waardoor het meeste uit het zicht genomen wordt. Dus ik heb met wat balkjes een raamwerk gemaakt en daar Fermacell tegenaan gemaakt. Dus nu is het een beetje dicht.

Het lijkt een doos.

Van de andere kant.

En van onder.

2 opmerkingen:

  1. Zoontje, het is gewoon te gek wat jij allemaal klaarmaakt..!! Opa-Jöris zou bere trots op je zijn geweest mocht hij jou kunsten nog hebben kunnen aanschouwen..!! Hij heeft zelf twee huizen gebouwd. In het laatste huis heb ik hem als twaalfjarig knulletje geholpen met het aanbrengen van de centrale verwarming. Ik mocht de 2 duims buizen doorzagen..! Je zult wel zeggen...2 duims...??jaja het was een installatie zonder waterpomp, een natuurlijk circulatie systeem dus..!!

    BeantwoordenVerwijderen