dinsdag 23 juni 2015

Nisje bij het bad.

Vandaag hebben we de tegels in ontvangst mogen nemen (en betalen natuurlijk). En ik ben ook maar de steenstrips gaan halen, ik werkte toch thuis. Dus we hebben weer een hoop geld uit gegeven. 's Avonds ben ik verder gegaan met de badkamer. Ik heb dit keer het voorzet wandje gemaakt waar later het nisje bij het bad in komt. Ik moet het nog allemaal netjes loodrecht zetten en natuurlijk nog dicht maken. En uitzoeken hoe ik daar netjes een LED strip in krijg zonder dat je dat echt ziet zitten.

Leuk hoor, thuis werken. Als je het scherm nog kan zien tenminste, haha.

Tegels en steenstrips voor op de badkamer.

En de tegels voor in de keuken. Het is dezelfde serie, maar dan een andere maat en kleur.

Zoiets moeten ze komen te liggen, soort van wildverband.

Voorzet wandje.

Nog uitzoeken waar de kraan moet komen. 

2 opmerkingen: