woensdag 10 juni 2015

Nog een keer brievenbus.

Vandaag ben ik verder gegaan met de brievenbus. En ik heb de wand drain recht en op hoogte gezet. Dit was een nogal klote klusje omdat de afvoer met een onmogelijk bocht vast zit, dus dat is een gepiel om goed te krijgen. Morgen komt de loodgieter het laatste stukje afvoer maken, dus het moest wel lukken vandaag. Morgen worden ook de regenpijpen aangesloten. Dan hebben we hopelijk geen last meer van overmatig water op het perceel (veel loopt dan dus de waterput in). In het weekend wil ik de vloer gaan maken op de WC boven, dus ik heb daar ook maar even de naden afgePURt. Dat was meteen het laatste restje wat uit de bus kwam, dus nu heb ik 1 bus PUR opgemaakt. Gelukkig heb ik nog 2 bussen.

Er moet nog een deurtje in de brievenbus. Dat heb ik wel al gezaagd, maar het 
scharnier en het slotje lagen nog in de auto en ik was te lui om die te halen.

Klaar voor het beton. Ik moet alleen nog latjes hebben van 24mm dik om 
de dikte van de vloer mee te bepalen bij het storten.

2 opmerkingen:

  1. Wat ben ik trots op jou dat je dit allemaal kunt, en doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben pas echt trots als het beton netjes en vlak op het vloertje ligt, haha.

    BeantwoordenVerwijderen