woensdag 24 juni 2015

Nisje, part 2.

Vandaag ben ik verder gegaan met het nisje bij het bad. Dit is nu zover klaar dat er fermacell tegen aan kan. Maar ik wil nog een stuk openlaten voor het geval we een speciale kraan willen. Eentje die eigenlijk in de badrand moet ingebouwd worden. Maar dat gaat niet met een vrijstaand bad, dus ik dacht dit in het nisje in te bouwen.

Voor het bad:
(maar dan 1 knop links en 1 knop recht van de uitloop).

En voor op de wastafel:


Verder heb ik het gat boven de trap dicht gemaakt op aanwijzing van Frank. Dus nu is de badkamer bijna helemaal dicht.

Begint al ergens op te lijken.

Nu nog fermacell plaatsen. Ik denk dat ik te weinig fermacell platen heb, er zijn 
nog 2 platen van 120x130cm. Dat gaat echt niet genoeg zijn, bij bestellen dus.

Verder moet er nog een kraan, en een LED strip voor de sfeerverlichting. 
En een kast op die "doos". En een bad. En...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten