woensdag 1 juli 2015

Heet!

Een hittegolf heeft Nederland bereikt en het is niet uit te houden zo warm. Buiten is het 33C, binnen 31C. Ik had eerst niet veel zin om iets te gaan doen, maar ben toch maar gaan werken. Stil zitten was ook niet te doen. Dus ik heb fouten van gisteren verbeterd en weer nieuwe fouten gemaakt. Ach, daar leer je het meest van he?

Wandje hersteld en helemaal dicht gemaakt. Overigens heb ik hem er niet afgehaald, maar een gat geboord op de goede plek en de inbouwdoos er van die kant in gemaakt. Ging niet heel makkelijk, maar wel beter dan de hele plaat er weer afhalen.

Project brievenbus weer opgepakt. Met rode planken een nummer gemaakt en een 
nieuw deurtje. Dat laatste had niet gehoeven bedenk ik me nu. Ik heb wel het 
slotje gesloopt, dus dat kan de prullenbak in.

Komende dagen wordt het nog warmer. Misschien toch maar een zwembadje kopen voor in de tuin.

1 opmerking: