dinsdag 21 juli 2015

Verder met de badkamer.

Vandaag weer verder gegaan met de badkamer. Ik heb de lampjes voor in de nisjes in de douche binnen, dus ik heb het nisje gemaakt en vastgelijmd. En hier en daar nog wat kimpasta gesmeerd zodat ik binnenkort tegels in de douche kan maken. En daarna weer verder gegaan met de wanden. De wand voor de badkraan moest nog aangepast worden, want er waren een paar nopjes in de kraan die verhinderden dat de plaat helemaal vlak tegen de regels zou komen. Dus heb ik wat kimpasta op die nopjes gesmeerd, plaat er tegen aan geduwd en daarna de plekken waar de kimpasta op de plaat gekomen was bewerkt. Nu past de plaat wel vlak. Ik wist alleen niet of de aarding van de waterleidingen zo goed genoeg is. Zal wel niet, het zit gewoon vastgedraaid, misschien moet het nog gesoldeerd worden.

Douchekraan ingepakt.

Aansluitingen in het washok ook maar bewerkt.

De hand douche aansluiting ook gedaan.

Nisje af, en lampjes er in. Nu nog tegelen/stuccen.

Plaat bewerkt.

Aarding badkraan leidingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten