woensdag 29 juli 2015

Matjes zagen.

Ik wou de vloer in de badkamer af hebben, dus ik moest aan de mozaïek beginnen. Dat betekend dat de marmer matjes op maat gezaagd moesten worden. Ik had het er al met Frank over gehad en we dachten dat langs een lat zagen wel zou werken. En dat klopte. De lat slijt wel een beetje, maar het zagen lukt wonderbaarlijk goed. En recht. Alleen ben ik er niet helemaal van overtuigd dat het echt mooi wordt. Hopelijk zie je niet zoveel van die naad tussen de mozaïek en de matjes.

Het is niet helemaal af, het was nogal een tijdrovend klusje. Dus morgen 
verder en dan ook alles vastlijmen. Het ligt nu nog los.

Best aardig. Hopelijk valt het na het voegen niet meer zo op dat 
het niet een deel is.

Kan er geen genoeg van krijgen. De naad aan de voorkant moet ik 
verbeteren. Hopelijk hebben we genoeg matjes.

1 opmerking: