woensdag 22 juli 2015

Voegen.

Vandaag stond de vloer weer centraal. De voegen moesten gevuld worden, dus ik was vroeg begonnen zodat ik op tijd naar huis kon. Om 18:30 stond ik in huis en om 22:30 was alles klaar. Wat een zwaar werk zeg, je heb helemaal geen rust, alles moet in 1 ruk door. Ach, het is nu wel gedaan, dus weer een ding wat we af kunnen strepen.

Morgen gaan we een workshop volgen in Westerhoven om Beton Cire te verwerken. Dit schijnt nogal een lastig klusje te zijn. Er komt in ieder geval wat techniek bij kijken schijnbaar. We zullen zien. 's Avonds gaan we de keuken, of in ieder geval een deel, ophalen bij mijn ouders. Ik hoop dat de planning een beetje gaat werken.

De vloer onder gevoegd en moet drogen.

Dus boven in de badkamer aan de gang gegaan.

En daarna de WC.

En na het inwassen van de voegen.

WC.

Beneden, het halletje.

Keuken.

Er zal wel nog een hoop cementsluier op zitten, dus de kleuren kloppen niet 
meer. Maar het moet nu drogen, dus die sluier verwijderen we een andere keer.

3 opmerkingen:

  1. Beton cire is spul wat je op de muur smeer, beetje zoals stuc. Maar dit is al gekleurd en geeft een beetje een beton-look. En het is waterdicht, dus dat is ook handig.

    BeantwoordenVerwijderen