zaterdag 11 juli 2015

Kimband, poging 2.

Vrijdag heb ik de kimband in de kimpasta gezet en ook meteen de douchewand en de vloer met de kimpasta behandeld. Zaterdag stond ik op met barstende koppijn, maar goed dat het tegelen niet doorging. Rond 11:00 was de hoofdpijn zover gezakt dat ik weer verder ben gegaan met de wanden. Mijn ouders kwamen kijken, dus heel veel heb ik niet gedaan. Lampjes voor in de nisjes zijn binnen gekomen, dus dat kan ik ook afmaken. Maar er zat geen LED driver (voeding) bij, dus ik heb er eentje gehaald bij de Ikea (of all places).

De inloopdouche zou nu redelijk waterdicht moeten zijn. Het moet 
wel nog verder afgemaakt worden tot aan het plafond, maar daar 
miste ik nog een plaat.

En de randen van de vloer ook.

De kimband in de kimpasta.

De afvoer.

De kelder is bijna droog. Hopelijk blijft dat zo.

Extra gipsvezelplaat gehaald zodat ik weer verder kan.

Stopcontact gemaakt en het nisje dicht gemaakt. De LED strip komt daar onder.

Stopcontact.

Trapje gemaakt voor de vliering zodat de ladder ook ergens 
anders gebruikt kan worden.

Bijvoorbeeld hier, ik heb de tijdelijke regenpijp weer vastgezet. 
Je moet wat als de loodgieter geen tijd heeft :)

Morgen gaan we naar de Apenheul, dus dan wordt er niet veel gedaan in het huis.

1 opmerking: