vrijdag 24 juli 2015

Keuken layout.

Het vorige keuken ontwerp wat ik gemaakt had kan weer de prullenbak in. Ik ben daar uitgegaan van 4 kastjes van 45cm, 1 kastje van 60cm en 2 kastjes van 15cm. In werkelijkheid hebben we 3 kastjes van 45cm, 1 kastje van 40cm, 1 kastje van 60cm en 2 kastjes van 15cm. Dus ik kan maar 1 van die smalle kastjes kwijt in het ontwerp. En dat vind Anouk jammer, want die smalle kastjes zijn zo leuk. Ik vind dat ook wel, maar je moet roeien met de riemen die je hebt in dit geval.

Ik heb 's avonds nog even geprobeerd de vaatwasser aan te sluiten, maar het kraantje dat ik gekocht had, zat te dicht tegen de muur, dus daar kreeg ik de slang van de vaatwasser niet op aangesloten. Ik heb wel de afvoer gemaakt.

Laatste lading keukenspullen bij mijn ouders in de tuin.

Afvoer gemaakt voor de vaatwasser.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten