maandag 13 juli 2015

Modder.

Vandaag kon ik alle fermacell wanden voorstrijken. Maar terwijl dat droogt, kon ik niet veel nuttigs doen, anders dan gipswanden maken. Daar had ik niet zo'n zin in en erg dringend is het ook niet. Dinsdag of woensdag komt de loodgieter de verwarming en het water aansluiten. Dus met al die modder (en muggen!) in het keldertje zou dan niet zo fijn zijn. Dus ik heb het keldertje maar schoongemaakt. Het was toch al vrijwel droog. Dus nu moet het nog verder drogen, en hopelijk blijft het dan droog.

Het voorstijkmiddel is een beetje doorzichtig, dus daar zie je niks van. Ik heb lampjes opgehangen, maar boven doen die niks. De elektricien moet daar nog maar eens naar kijken.

Het keldertje.

Ziet er netjes uit. Misschien moeten we er maar een vloertje in storten. 
En de wanden fatsoeneren.

Dit kwam er uit. Bah! En het stonk ook nog eens.

1 opmerking: