woensdag 12 augustus 2015

Coprox.

Ik heb de eerste wand in de Coprox gezet. Het is niet helemaal gegaan zoals ik wou, maar ik hoop dat het er aardig gaat uitzien als het droog is. Verder nog tegels voor de WC gezaagd. Die kunnen ook tegen de muur gelijmd worden.

Het droogde erg snel en met de rij deed ik meer kwaad dan goed. Dus 
hopelijk is het allemaal een beetje vlak.

Nisje ook gedaan. Best lastig als die hoekjes.

Tegels in de juiste volgorde. Zo komen ze tegen de wand.

Nog wat een de muur gedaan. Volgens mij had ik er af moeten 
blijven. We zien het morgen.

Vandaag was het hoogtepunt van de Perseïden sterrenregen. Dus na 
het klussen heb ik een uur in de tuin gezeten. Dit was de eerste foto, toen 
nog semi uit de hand (vandaar ook niet echt helemaal scherp).

Vervolgens heb ik 200 van deze foto's. Jammer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten