vrijdag 14 augustus 2015

Kort dagje.

Vandaag een kort dagje omdat ik even op bezoek was bij Monique's Bikeshop. Lekker ouderwets lullen over fietsen en tochten en andere zaken. Dat betekende wel dat ik laat thuis was. Maar ik heb toch wat gedaan. De zijwand van de douche heb ik gestuct zodat deze morgen in de Coprox gezet kan worden. Hopelijk heb ik genoeg Coprox om de hele muur te doen. Daarnaast heb ik nog de tegels voor  de zijwand in de WC beneden uitgezocht en uitgemeten. Morgen maar even zagen en tegen de muur plakken. Ik heb nog 1 heel pak en 6 losse tegels over. Die kunnen mooi op de WC boven tegen de muur.

De WC, nu zonder de tegelkruisjes.

Gestuct. Alleen het nisje moet nog.

Ik denk dat het zo op de muur komt. (die omgekeerde tegel is 
de plaats van het fonteintje).

Of zo?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten