donderdag 13 augustus 2015

Meer Coprox en tegels op de WC.

Vandaag maar weer verder gegaan in het huis. Anouk had de stellingkasten in elkaar gezet, dus ik kon niet achterblijven. Ik begon met een wand in de Coprox zetten. Deze keer liet ik hem een uur of 2 uitharden voordat ik er verder mee ging prutsen. En voordat ik de Coprox op de muur smeerde, heb ik deze eerst even vochtig gemaakt. Misschien heeft dat geholpen, want ik had nergens echt last van blaasjes. Tijdens het drogen van de Coprox heb ik de WC beneden betegeld. Alles was al gezaagd, dus veel werk was het niet. Maar ik ben er toch nog wel even mee bezig geweest. Daarna dus nog even de Coprox gepleisterd (lichtjes nat maken en dan met de spaan kleine hoogteverschilletjes er af proberen te schrapen). Ik vind het niet slecht gelukt. Alleen steekt er ergens een stukje wapening door de laag. Dat ziet er natuurlijk niet uit.

Zo kunnen we bijna douchen.

Wat een zootje wordt het van de stuccen.

Tegels netjes om het paneeltje.

Bovenkant ook betegeld. En een nette strip om het af te werken. Nu nog 
voegen en de WC pot en we kunnen...

De linkse muur wordt ook nog betegeld tot net iets hoger dan de 
achterwand (zodat ik de tegels niet hoef te zagen).

Mooi.

1 opmerking:

  1. Wauwww, Dennis, dat ziet er mooi uit. mooie tegels hebben jullie uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen