maandag 10 augustus 2015

Stucen, tegels. Badkamer, WC.

Vandaag ben ik weer aan de slag gegaan in de badkamer. Ik heb nog 1 wandje gestuct, toen was de stuc op die ik aangemaakt had. En ben verder gegaan met de steenstrips, totdat de lijm op was. Ik had geen zin om nog meer aan te maken, dus ben ik verder gegaan met het opmeten en zagen van tegels voor in de WC beneden, het was toch al laat genoeg. Ondertussen was Anouk haar energie aan het botvieren op de stellingkasten. Toch best een productief avondje.

Wandje in de douche.

Steenstrips.

Closeup van de kraan. Hopelijk past de afdekplaat een beetje 
op die ruwe wand.

Opmeten van de tegels in de WC.

Omdat er een hele hoop tegels op 31cm en 15cm afgezaagd moest worden 
heb ik een mal gemaakt. Dat is een stuk handiger zagen zo.

Netjes uitgemeten zo. Nu nog lijmen. De tegels aan de rechtse kant staan 
daar alleen maar, we waren niet van plan die kant ook te betegelen.

Nog meer tegels.

Het resultaat van de noeste arbeid van Anouk. Ik vond het al klote kasten, maar 
het lukte haar geloof ik niet echt, dus de stukken vlogen bijna in het rond. 

Dus als je denkt een mooie deal te hebben aan onderstaande kast, loop 
er hard voorbij. Dit zijn echt ondingen. Niet in elkaar te zetten en als het 
eenmaal lukt (en 3 keer je vinger gesneden hebt aan de scherpe randjes) 
staat de stellingskast verre van stabiel. Verkrijgbaar bij de Praxis, 
Karwei, Gamma, Formido, etc.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten