zondag 23 augustus 2015

Plafond in de badkamer.

Gisteren heerlijk gegeten met iedereen die flink geholpen hebben in het huis. We zijn naar Brasserie Ludiek geweest in Veldhoven. Inmiddels is dat onze vaste stek om dingen te vieren. En waarmee beter dan een Frank burger. Jummie.

Frank burger.

En kletskoek dessert.

Ik werd vanmorgen redelijk op tijd wakker, dus ben ik gaan fietsen. Een half rondje Reusel-Eersel en dan over de weg terug. Niet teveel inspannen he? In het huis ben ik begonnen aan het plafond in de badkamer. Rond 19:00 was dat bijna af, maar ik moet nog verzinnen hoe ik het ga maken bij de deur. En bovendien moet daar ook nog gestuct worden. Daarna heb ik nog wat kleine dingetjes gedaan zoals de voegen op de WC beneden uitkrabben. Daarna ben ik op de bank gaan hangen.

De eerste banen hangen.

En dicht.

Er moeten spotjes in, dus dat ook maar gedaan.

En in de douche ook. Het zijn speciale IP65 spotjes, dus die kunnen tegen vocht.

Mooi groen is niet lelijk. Oh, wacht...

WC schoongemaakt.

Waar blijft de pot?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten