zaterdag 15 augustus 2015

Nog een kort dagje.

Ik stond op met koppijn, dus van werken was niet veel sprake. Rond een uur of 14:00 toch maar wat gaan doen, de douche moet toch een keertje afkomen. Dus weer een wand in de Coprox gezet. Nu is de zak op, dus daarvan moeten we weer een nieuwe bestellen, want er moet nog een wand van ca 70x250cm worden gedaan.

Toen dat af was, ben ik tegels gaan zagen, maar mijn hoofdpijn speelde weer op door die herrie (ondanks gehoorbescherming), dus ben ik maar weer in bed gaan liggen. De wand moest toch drogen en tegels zagen kan ook wel een andere keer. Rond 19:00 was mijn hoofdpijn over, dus toen ben ik de wand gaan afwerken. Eigenlijk was het het perfecte moment. Daarna verder gegaan met gips. Ik had de steiger van Frank geleend, dus dit was het perfecte moment om de hoge wanden te voorzien van gips. Nu moet ik nog een klein stukje in de hoek.

Ik had ook niet genoeg om het laatste nisje af te werken.

Maar het mag nu drogen.

Wandjes dicht.

2 opmerkingen: