zaterdag 22 augustus 2015

Tegelen.

Vandaag meer tegelen. En de elektriciƫn kwam om nog wat dingetjes toe doen. Maar hij kon niet lang blijven, want hij had een zieke kleine. Nee, geen kindje, maar een kitten van 4 weken. Tsja, daar kan ik hem geen ongelijk in geven. Hij had wel nog tijd om de voordeur te fixen. De scharnieren zijn 2mm omlaag gezet, zodat de deur 2mm hoger in het kozijn staat. Aan de bovenkant was nog voldoende ruimte. Dus het voordeur probleem is gefixt. Anouk is zeer blij daarmee. Ik ook hoor.

De loodgieter heeft bevestigd dat hij maandag 08:30 op de stoep staat, dus dan krijgen we verwarming. Nu is dat niet direct noodzakelijk op dit moment, maar voor douchewater wel natuurlijk. Tenzij je van een koude douche houdt. En daar hou ik helemaal niet van.

Voordeur open, wat heerlijk.

Scharnieren gewoon wat aangepast. Beter dan wat van de deur zagen.

Ik heb de WC betegeld. Nu nog voegen.

En het laatste stukje aanrecht vast gelijmd.

En het laatste stukje buitenmuur dicht gemaakt. Nu moet alleen nog 
het trappengat. En de muurtjes boven de deuren.

Coprox opgedroogd.

Tegeltjes gelijmd in het wasmeubel. 

Steenstrips op dit muurtje ook af. Nu nog de hoek om en onder het raam.

Nice.

We hebben nog heel veel steenstrips over. Dus misschien maak ik 
ze tot aan het plafond. Maar dat kon ook wel eens te druk worden. 
In de keuken lijkt me geen goed idee.

1 opmerking:

  1. Als je tegeltjes genoeg hebt zou ik inderdaad tot aan het plafond tegelen. Lijkt mij heel mooi. Trouwens op de wastafel die tegels is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen