vrijdag 7 augustus 2015

Stucen en de laatste wandjes in de badkamer.

Afgelopen dagen ben ik met de stuc in de weer geweest. Gisteren geprobeerd, maar het lukte niet, de stuc werd binnen 15min zo hard dat er niet meer mee te werken was. Op de zak stond dat de verwerkingstijd 30min was, betongebonden stuc hardt snel uit, dat wist ik, maar zo snel... Ik was een beetje pissed, dus daarna niet veel meer gedaan (behalve het stuc weer van de wand steken). Vandaag met hernieuwde zin begonnen. Dit maal de stuc veel dunner gemaakt. En niet zo veel in 1 keer. Dat ging wel goed. Ik had zelfs nog tijd om de wapeningsgaas er in te leggen. Verder heb ik de laatste fermacell platen tegen de wand gemaakt in de badkamer. Gelukkig, dan hoef ik die dingen niet meer te zagen, wat een stof komt daar vanaf zeg.

Morgen kijken of de de rest van de elektra helemaal af kunnen krijgen. Ik heb nu 's avonds altijd heel weinig licht in de kleine slaapkamer.

Eerst 1 kant van de wand gedaan en vlak getrokken.

Toen wapeningsgaas er in gelegd.

Toen de andere kant (en meteen maar de gaas erin).

Wanden dicht.

Deze kleur zou het straks een beetje moeten krijgen als de Coprox er 
op zit. Alleen een beetje meer groen er in. En misschien niet zo donker 
als de rechtse kant.

We hadden ook deuren gekocht. Simpele paneel deuren, niks bijzonders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten