dinsdag 18 augustus 2015

Wastafel, deel2.

Vandaag weer verder gegaan met de wastafel. Ik heb 2 gaten geboord waar de kommen in vallen zodat deze niet zo hoog boven het blad uit steken. Daarmee kan het blad wat omhoog. Verder nog het plateau gemaakt waar de kraan op komt. Dat moet nu drogen. Toen ben ik verder gegaan met het schoonmaken van de douche, er zat hier en daar nog wat Coprox op de vloer en in de hoeken. En daarna heb ik wat latjes tegen het plafond gemaakt. Daar komt straks de plafondplaten tegen aan.

De storm van afgelopen dagen heeft een gat geslagen. Ik denk dat 
daardoor ook onze kelder weer blank staat.

Schoongemaakt en lampjes opgehangen.

Gaten waar de kommen in komen.

Pas best ok. Het moet straks natuurlijk nog afgekit worden. Nadat het 
blad in de Coprox gezet is.

Ik twijfel wel of ik de kranen recht tegenover de kommen zet, of dat ik 
de kraan aan de zijkanten zet en schuin op de kom uitkomt. Ik denk dat 
dat laatste leuker is.

Hier heb ik het plateau er even op gezet zodat het haaks opdroogt. Het 
komt uiteindelijk wel een stukje hoger. 

Anouk vond het niet zo mooi dat de RVS beugels niet doorlopen tot bijna 
vooraan het blad. Ik vind het niet zo storend.

Latjes in het plafond.

1 opmerking: